Usługi

Kancelaria Prawna AnLex specjalizuje się w obsłudze prawnej osób fizycznych i prawnych, poszkodowanych w wyniku różnych zdarzeń.

Współpraca

Dzięki naszemu zespołowi wszystkie działania są profesjonalne i szybkie, a Klient ma bieżącą informację o sprawie.

Bezpieczeństwo

Realizując swoje obowiązki, nie zapominamy o zapewnieniu poczucia bezpieczeństwa naszym Klientom we współpracy z Kancelarią.

Jak działamy

Kancelaria Prawna AnLex zajmuje się kompleksową obsługą postępowań odszkodowawczych, a w praktyce oznacza to, że po podpisaniu umowy w imieniu naszych Klientów realizujemy:

1. Reprezentację poszkodowany i ich rodzin w postępowaniach karnych związanych  z wypadkiem – adwokaci i radcowie prawni są do dyspozycji Klientów w sytuacji, jeśli konieczne jest wsparcie prawne na etapie postępowania prowadzonego przez policję, prokuraturę lub sąd. Działanie adwokata wliczone jest w koszt ustalonego wynagrodzenia
  2. Gromadzenie dowodów i informacji w imieniu Klienta, w szczególności:
    • dokumentacji medycznej z leczenia powypadkowego
    • dowodów potwierdzających odpowiedzialność: notatki policji, wyroki sądowe, protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy
    • dokumenty potwierdzające uszczerbek w dochodach: dokumenty od pracodawców, ZUS, KRUS, Urzędów Skarbowych
    • inne dokumenty i dowody wynikające z okoliczności danej sprawy
  3. Szacowanie wysokości szkód, zgłoszenie roszczeń do podmiotu odpowiedzialnego za szkodę i negocjacje zmierzające do uzyskania odszkodowania
  4. Reprezentacja poszkodowanych i ich rodzin w cywilnych postępowaniach sądowych

Dokumenty do pobrania:

pdfumowa w sprawie dochodzenia roszczeń